Politica de livrare
DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective în stocurile noastre. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteţi comanda. Dacă nu doriţi să comandaţi aceste produse înlocuitoare și dacă am primit deja plata aferentă produselor comandate, vă vom rambursa integral orice sume de bani pe care le-aţi plătit.
REFUZUL DE A PRELUCRA O COMANDĂ
Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe www.hanex.ro în orice moment, în mod discreționar şi de a elimina sau modifica orice material sau conţinut de pe acesta. Cu toate că depunem toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanţe excepţionale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment. Nu vom avea nicio răspundere faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru eliminarea oricărui produs de pe www.hanex.ro, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conţinut de pe acest acest web sau pentru neprelucrarea unei comenzi, după ce v-am trimis mesajul de Confirmare a comenzii.
LIVRARE
Toate produsele aflate în stoc se livrează de pe o zi pe alta. Comenzile mai mari de 1500 lei, le livrăm gratuit.
Sub rezerva dispoziţiilor menționate de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de expediere până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare nu este specificată, în termenul estimat indicat la momentul selectării metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării comenzii. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică. În sensul prezentelor Condiţii, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda, atunci când dumneavoastră intraţi, sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită. În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta utilizând următoarele date:
- numărul de telefon FIX: +4 021 255 16 97 sau +4 0255 39 50
- mobil: +4 072 266 94 50
- FAX: +4 021 255 15 11
- adresa de e-mail: office@hanex.ro.