Asistență

Garanția produselor

Produsele comercializate de Hanex S.R.L. beneficiază de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Service produse în garanție

În cazul defecțiunilor apărute în perioada de garanție, Hanex SRL asigură reparația gratuit, în cazul în care defecțiunea nu a apărut din culpa utilizatorului.

Vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe email pentru orice problemă apărută.

Produsul va fi trimis la service însoţit de descrierea defectului reclamat precum şi de copii ale documentelor de achiziţie – factură și certificat de garanţie.

Timpul de nefuncţionare prelungeşte în mod corespunzător termenul de garanţie. Acest interval de timp se consideră din momentul preluării în service și până la predarea efectivă a produsului către consumator. 

Costurile de transport pentru preluarea și returnarea produselor defectate în perioada de garanție sunt suportate de Hanex SRL.

 

Returul produselor

Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanță,  prin notificare scrisă, trimisă comerciantului, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, singurele costuri ale consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

 

Condiții de returnare

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale care l-au însoţit. Nu se acceptă returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către client: urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/ electrice.

Contravaloarea produsului se va returna după verificarea produsului prin ordin de plată sau numerar (prin curier), în termen de maximum 30 deczile de la recepționarea acestuia.

Sunt exceptate de la returnare orice tip de materiale de adaos cu ambalajul desfăcut (electrozi, sârmă, flux, etc).